モンスターハウス BJJ - BJJ Monster House

photo-6_convert_20111113120107.jpg

大阪府箕面市にあるモンスターハウス@GENKI GYM さんに出稽古させて頂きました。茶帯の伊藤代表をはじめとしてチームの皆さんが暖かく迎え入れてくれたお陰でとてもいい練習ができました。

トライフォース秋葉原で一緒に練習したファビオさんと、また一緒に練習できてるというのも格別なうれしさがあります。なんか自分の柔術を知っててくれてるっていう安心感があるっていうか。。。 ファビオさんお招きいただいてありがとうございました!

スパー中心の練習だったので、自分の不得意な動きを繰り返し試行錯誤して。。。 目で見て覚えた動きはスパーで沢山ためしていかないと自分のものに出来ないので、スパーリングの時間はだいじですね。

ファビオさん & モンスターハウスのみなさま、お世話になりました! また、よろしくお願いします!

photo-7_convert_20111113120148.jpg




●● BJJ Monster House ●●

Went to practice with BJJ Team Monster House in Minoo ciy, Osaka last night. Teammates including the Master Ito were super nice and I have a great time rolling with them! :) :) :)

A friend of mine, Fabio, who invited me there was a teammate when I was in Tokyo. The fact that he knows my Jiu-Jitsu gave me a great comfort and helped me stayed focused on what I need to do in sparring.

Big thanks to Fabio, Master Ito and the team Monster house for providing me with the great practice environment!!





スポンサーサイト

Comment

Comment Form
公開設定

Trackback


→ この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
