やめないという事 - endurance

週末は、アキバで練習
+
ヒクソンカップの応援にいってきました

ヒクソンカップでは、勝ちを念じて応援するだけでなく
彼らの試合を始めて見た頃を思い出しながら
目の前で戦っている様子を重ねて、応援しました。

それぞれスピードは違っても
みんな確実に進歩しているんだな…  
胸にグッとくるものがありました。

継続は力。
私もちゃんと続けよ…

皆のお陰で
研修でたまった疲れは消えて無くなりました。
ありがとうございました!

今日は 東京から出勤です。

image.jpeg




●● endurance ●●

Last weekend,
I returned to TF Akihabara BJJ Academy
for the first time since I moved.
It was great to be back
and practice with my teammates.

I also went to cheer for the team
at the Rickson Gracie Cup on Sunday.

As I was watching their matches,
I kept recalling their first fights that I saw.
And I thought, "Everyone is fighting better now..."

Endurance makes you stronger.
Then, I should keep going...

************************************
Today (Monday),
I'm going to work from Tokyo by Shinkansen Express.








スポンサーサイト

Comment

Comment Form
公開設定

Trackback


→ この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
↑Page Top
