汗と笑顔 - exercise & smiles

o0425034911368100976.jpg
(Photo from Paraestra Higashi Osaka Blog)


大阪で柔術の出稽古にいかせていただきました。
みなさん、ほんとにいい笑顔で汗をかかれている光景が印象的でした。

自由で活き活きした時間をメンバーの方々に提供されている
南先生の指導力に感銘をうけましたね。

みなさんの笑顔を見ていて自分までうれしくなりました。
それにしても、好きな運動をしてる時っていい顔になりますね...



●● exercise & smiles ●●

I went to Paraestra Higashi Osaka BJJ dojo last weekend.
What I saw was many many great smiles on member's faces.

I think it was the Master Minami who created
the stress-free environment for everybody to enjoy
and to bring out the best in them.

Their vibrant and genuine smiles made me feel happy...
Thank you, Master Minami and the team for welcoming me...







スポンサーサイト

Comment

Comment Form
公開設定

Trackback


→ この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
